A leggyakrabban felmerülő kérdésekre itt megtalálod a választ. Ha még további kérdésed lenne, fordulj hozzám bizalommal!
Hogyan történik pontosan az egyes programok megvásárlása/ lefoglalása, és beváltása?
A kiválasztott program megrendelése történhet telefonon, e-mailen, személyesen a ZÓNA boltok valamelyikében, és a www.horgaszatnagyrobi.hu oldalon is. A tétel kifizetése után, egy telefonos/személyes egyeztetés következik, amelynek során megbeszéljük az általad kiválasztott programod pontos időpontját és a további szükséges információkat!
Mi történik ha aznap, egy nem várt esemény miatt nem tudok részt venni a programon?
Semmi gond! Időjárásbeli vagy egyéb nem várt esemény esetén újrabeszéljük, és egy másik időpontban tartjuk meg a programot!”
A programhoz szükséges horgász engedélyt nekem kell megvenni, kiváltani?
Igen, az aznapi horgászathoz szükséges magaddal hoznod az érvényes állami horgászigazolványodat és az aznapra kiváltott területi engedélyedet! Ezek hiányában nem tudjuk megtartani a programunkat! A programunkhoz szükséges igazolványok kiváltásának pontos tudnivalóiról előzetesen tudlak tájékoztatni. (Milyet? Hol? Hogyan? Mikorra?)
Mindig garantált a halfogás, az egyes programokon?
Az sikeresség semmiképpen nem lehet garantált egy természetes vízterületen, de ígérem, hogy mindent megteszünk majd annak érdekében, hogy becserkésszük a célhalainkat!:)
A csónakos kiránduláshoz is szükséges valamilyen igazolvány?
A csónakos kiránduláshoz természetesen horgász igazolvány NEM szükséges, csupán a személy azonosító igazolványaidra lesz szükség!